Program poznańskiego ratusza na zlikwidowanie azbestu: dodatkowy nabór i pokrywanie kosztów usługi w 100%

Poznańskie władze podjęły decyzję o sfinansowaniu procesu usuwania toksycznego azbestu. Właściciele nieruchomości zlokalizowanych na terenie Poznania, którzy zdecydują się na demontaż lub wywóz szkodliwego eternitu, mogą liczyć nawet na całkowite pokrycie kosztów tego przedsięwzięcia. Zostanie uruchomiony dodatkowy nabór do tego programu.

Aby skorzystać ze wsparcia, zainteresowane osoby muszą zgłosić swój wniosek do Wydziału Klimatu i Środowiska. Termin nadsyłania dokumentów upływa 13 września. Poza możliwością dostarczenia wniosku osobiście, możliwe jest również jego wysłanie pocztą lub przez internet przy użyciu platformy ePUAP.

Warto zwrócić uwagę, że w edycji programu przeprowadzonej rok wcześniej, udało się zutylizować blisko 680 ton azbestu. Znaczącą część, prawie połowę, stanowił materiał pochodzący z dachów.