Gmina Stęszew ogłosiła nabór na stanowisko w dziale infrastruktury drogowej, co stanowi unikalną szansę dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje w tej dziedzinie. Poszukiwany jest specjalista, który połączy wiedzę techniczną z umiejętnościami organizacyjnymi, by efektywnie zarządzać lokalnymi zasobami drogowymi.
Wymagania stawiane kandydatom
Kandydaci zainteresowani pracą muszą spełniać kilka istotnych kryteriów. Przede wszystkim wymagane jest polskie obywatelstwo oraz pełna zdolność do czynności prawnych. Osoby aplikujące powinny być niekarane za przestępstwa umyślne i posiadać nieposzlakowaną opinię. Preferowane jest wykształcenie średnie techniczne lub wyższe w specjalizacjach związanych z drogownictwem czy budownictwem. Kluczowe jest również posiadanie umiejętności współpracy i komunikacji w zespole, znajomość przepisów dotyczących dróg publicznych, samorządów, prawa budowlanego i administracyjnego. Niezbędne jest posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz samochodu, a także biegła obsługa komputera i oprogramowania biurowego.
Atuty zwiększające szanse
Choć nie są obowiązkowe, pewne dodatkowe kwalifikacje mogą znacznie podnieść szanse na zatrudnienie. Doświadczenie na podobnym stanowisku, wysoka kultura osobista, kreatywność oraz zdolność do samodzielnego działania będą dużym atutem. Ważna jest także dyscyplina, dyspozycyjność i punktualność kandydatów.
Rola i zadania nowego pracownika
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie infrastrukturą drogową gminy. Zakres obowiązków obejmuje utrzymanie, ochronę oraz remonty dróg gminnych. Ponadto, pracownik będzie odpowiedzialny za kontrolę stanu technicznego dróg i obiektów inżynierskich, organizację przeglądów oraz współpracę z innymi jednostkami drogowymi. Do jego kompetencji należeć będzie również nadzór nad oznakowaniem drogowym, organizacja ruchu drogowego oraz zarządzanie utrzymaniem dróg zimą. Dodatkowo, będzie wydawał decyzje dotyczące zajęcia pasa drogowego i nadzorował projekty infrastrukturalne.
Proces aplikacji
Zainteresowani kandydaci powinni złożyć zestaw dokumentów, w tym CV i list motywacyjny. Konieczne są również oświadczenia o niekaralności i posiadaniu pełni praw publicznych, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz uprawnienia do kierowania pojazdami. Dodatkowo, warto załączyć referencje oraz aktualne oświadczenie o stanie zdrowia.
Warunki zatrudnienia
Praca odbywa się w Urzędzie Miejskim Gminy Stęszew przy ul. Poznańskiej 11 na pełen etat. Godziny pracy są elastyczne w poniedziałki (od 8:00 do 16:00 lub 17:00) oraz stałe od wtorku do piątku (7:00-15:00).
Termin składania aplikacji upływa 3 grudnia 2025 roku. Dokumenty można dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą z dopiskiem „Nabór na stanowisko do spraw dróg”. Aplikacje złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wyniki rekrutacji zostaną opublikowane na stronie internetowej urzędu oraz na tablicy informacyjnej.
Nad całością procesu rekrutacyjnego czuwa Burmistrz Gminy Stęszew, Włodzimierz Pinczak.
Źródło: facebook.com/GminaSteszew
