W kręgu największych polskich producentów i dostarczycieli cateringu dietetycznego, firma Body Chief, nawiązała niedawno współpracę sponsorską z Lechem Poznań UAM. Na przestrzeni nadchodzących rozgrywek sezonowych, logo tego producenta cateringu będzie widoczne na przodzie meczowego stroju żeńskiego zespołu Kolejorza.
Zespół piłkarek pod wodzą Alicji Zając zacznie swoje trzecie zmagania w barwach niebiesko-białych już w połowie sierpnia. Tym razem, dla zawodniczek Lecha, będzie to debiutancki rok na arenie I ligi. W kluczowej dla nich walce o awans do Ekstraligi, będą mogły liczyć na wsparcie nowego sponsora – firmy Body Chief, która dołączyła do grona partnerów drużyny w ostatnich dniach.
„Pozyskanie Body Chief jako sponsora naszego zespołu kobiecego jest dla nas powodem do ogromnej radości. Jest to wyraz dynamicznego rozwoju naszej drużyny, nie tylko na płaszczyźnie sportowej, ale również w kwestii zdobywania wsparcia sponsorskiego. Naszym priorytetem jest, aby ten zespół stale się rozwijał, a jego postępy przyciągały uwagę zarówno sponsorów, jak i kibiców” – komentuje Piotr Rutkowski, właściciel Lecha Poznań.