Departament Marki Miasta Poznania: Zmiana na stanowisku pełnomocnika Jacka Jaśkowiaka

Cezary Tyliński, który był do tej pory pełnomocnikiem prezydenta Poznania Jacka Jaśkowiaka do spraw rozwoju i promocji marki miasta, nie pełni już tej funkcji. W maju tego roku był odpowiedzialny za wprowadzenie i propagowanie nowego symbolu Poznania, stolicy regionu Wielkopolska.

Przedstawiony przez niego projekt to odwrócona litera „P” umieszczona na tle zielonej tarczy. Realizacja tego pomysłu, wraz z działaniami marketingowymi służącymi jego promocji, pochłonęła 150 tysięcy złotych. Od momentu prezentacji nowego logo na kongresie Impact, spotyka się ono z falą krytyki. Nie brakuje wśród krytyków również radnych z otoczenia prezydenta Jaśkowiaka.

Tyliński objął stanowisko pełnomocnika do spraw marki miasta Poznania w roku 2022. Wcześniej, jako urzędnik, prowadził studio kreatywne działające na terenie poznańskiego magistratu.