Coraz częściej spotykamy się z opinią, że ulotki są nieefektywną formą reklamy. Jak temu zaradzić? Ksero Poznań ma sposoby by to zmienić i stworzyć dla Ciebie ulotkę idealną. Przedstawi wam to w poszczególnych dziesięciu podpunktach poniżej.
Chwytliwe hasło
Chwytliwe hasło na stronie głównej ulotki sprawi, że klienci do których próbujemy trafić zwrócą uwagę na naszą prezentującą się ulotkę. Hasło powinno być pozytywne i motywujące do działania by zachęcić do czytania dalszych stron naszej reklamy.
Interesująca forma graficzna
Dobra forma graficzna to połowa sukcesu. Grafika widoczna na naszej ulotce podświadomie wpływa na opinie czytających co do wizerunku naszej firmy którą promujemy. Poprawny i elegancki styl graficzny sprawi, że zyskamy w oczach pozyskiwanych klientów większą wiarygodność i zaufanie do skorzystania z naszych przedstawianych w ulotce usług. Żywe i jasne kolory sprawią, że ulotka będzie odbierana pozytywnie i przez to będzie bardziej zachęcać do jej przeczytania. By naprawdę zaimponować odbiorcą reklamy powinniśmy postawić na coś unikatowego i niepowtarzalnego.
Zwięzła treść
Nikt nie przepada za reklamami, które mają kilka stron samego druku tekstowego, co więcej większość osób nie ma na to czasu. Treść reklamy powinna być napisana w kilku zdaniach, przeczytanie ulotki nie powinna przekraczać dwóch minut. Wystarczą zaledwie pięć trafnych zdań i na pewno ilość naszych klientów się powiększy.
Grupa docelowa
Zwracaj się do jednej grupy docelowej by odbiorca poczuł, że mówisz wprost do niego. Zwracanie się do konkretnej grupy ludzi a nie do całego świata sprawi, że potencjalny klient pomyśli, że go rozumiesz i, że doskonale wiesz jak pomóc właśnie jemu.
Postaw na konkretne informacje
Postaraj się by w reklamie ulotki znajdowały się informacje takie jak: Adres, Telefon czy kontakt e-mail. Ważne, żeby klient nie musiał się zastanawiać w jaki sposób może skorzystać z usług przedstawionych w ulotce i jak się z nami skontaktować. Niech informacje kontaktowe będą jasne i zwięzłe.
Obiecuj i poproś o zaufanie
Oczywiście obietnice powinny być realne do zrealizowania i pokazać odbiorcą, że wierzysz i wiesz, że to właśnie twoja firma pomoże rozwiązać problem lub przekaże usługi oferowane. Konkurencja na rynku jest ogromna, spraw żeby to właśnie twoja firma była numerem jeden.
Wezwanie do działania
Spróbuj metody ,,Call to action’’ czyli metody w której zaproponujesz korzystną ofertę z ograniczonym czasem. Przez presję do straty oferty możemy spodziewać się większej aktywności.
Rabat
Dodaj rabat, który będzie przypisany do ulotki, to sprawi, że opcjonalni klienci będą wiedzieli, że ulotki naszej firmy należy zachować na dłużej i dzielić się nimi z innymi. W teraźniejszych czasach ludzie reagują na rabaty bardzo obiecująco nawet jeśli są one niewielkie. Jest to dobry chwyt marketingowy.
Nowoczesność
Umieść w swojej ulotce element nowoczesności taki jak np.: kod QR, który będzie prowadził do twojej strony internetowej, na której może być więcej informacji na temat usług jakie proponujesz lub na temat samej firmy. Ten zabieg sprawi, że więcej młodzieży poczuje wspólny język i również będą zainteresowani reklamą.
Ksero Poznań
Ksero Poznań posiada umiejętności wyszczególnione powyżej i chętnie stworzy wyjątkową ulotkę specjalnie dla Ciebie. Zna dokładnie każdy tajny sposób by twoja ulotka stała się chwytliwa, poprzez co trafi do Ciebie więcej klientów. Celuj w Ksero Poznań.